7
مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره تلفنی با موبایل | مشاوره حقوقی تلفنی با موبایل

مرکز مشاور حقوقی تلفنی و آنلاین پیام مشاور به منظور دسترسی و راحت بودن مشاوره حقوقی برای هموطنان عزیز از سراسر کشور سیستم مشاوره حقوقی تلفنی با موبایل و چت مشاوره را، راه اندازی کرده است. 

امروزه بسیاری از افراد درگیری های دادگاهی زیادی دارند. که برای یافتن پاسخ سوالات خود زمان کافی برای رفتن به دفتر وکیل را ندارند. بنابراین مشاوره حقوقی تلفنی با موبایل یا مشاوره حقوقی خانواده، طلاق یا وکیل مربوطه می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان پاسخ سوال خود را از وکیل بگیرید.

مشاوره تلفنی حقوقی با موبایل

اما عزیزانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و از طریق موبایل می خواهید با وکیل مشاوره داشته باشند. می توانند با شماره های ۰۹۹۸۱۱۶۵۸۵۸ یا ۰۲۱۹۱۰۹۹۲۵۸ تماس بگیرند. و از طریق موبایل با پرداخت هزینه مشاوره با وکیل تلفنی ۲۴ ساعته، مشاوره حقوقی داشته باشند.

مزایای استفاده از مشاوره تلفنی

استفاده از مشاوره تلفنی مزایای زیادی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. هزینه کم تر
  2. مشاوره سریع و راحت
  3. پرداخت حق مشاوره آسان
  4. مشاوره ۲۴ ساعته
  5. در دسترس بودن وکیل تلفنی 
  6. انتخاب نوع مشاوره ( مشاوره تلفنی با موبایل _ وکیل آنلاین چت )
  7. فاش نشدن هویت شما

مشاوره حقوقی تلفنی با موبایل شامل چه موضوعاتی می باشد:

۱- موضوعات حقوقی خانواده: 

مشاوره حقوقی در زمینه خانواده مثل مشاوره طلاق، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل و….

۲- موضوعات کیفری:

موضوعات کیفری مانند فروش مال غیر، خیانت در امانت، جعل و….

۳- مشاوره ملکی:

موضوعات ملکی شامل الزام به تنظیم سند رسمی، مالک و مستاجر، قرارداد و اجاره نامه، آپارتمان و زمین قولنامه ای، تقسیم ملک مشاع، الزام به اخذ پایان کار و…

۴- تنظیم قرارداد:

وکیل می تواند برای شما قرارداد کاری شما را تنظیم کند. همچنین برایتان شکواییه و دادخواست هم تنظیم می کند.

۵- وکیل امور ثبتی:

ثبت اسناد، ثبت احوال، مالیات بر ارث و تمامی اسناد رسمی

۶- وکیل جرائم رایانه ای:

در زمینه کلاهبرداری رایانه ای، سرقت یارانه و همچنین جعل و تخریب رایانه ای به شما کمک می کند.

۷- وکیل بیمه و اداره کار:

مشاوره تخصصی در زمینه کارگر و کارفرما، اداره کار، بیمه کار افتادگی، حق سنوات و بازنشستگی 

ساعت کاری مرکز مشاوره حقوقی تلفنی پیام مشاور 

شما مردم عزیز هرگونه سوالی در مورد مسائل حقوقی و کیفری دارید. می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. در اولین فرصت اپراتور مرکز شما را راهنمایی کند.

گروه وکلای “پیام مشاور” با کادری مجرب از بهترین وکلای کشور و کارشناسان حقوقی گرد هم آمده اند. تا بتوانند مشکلات حقوقی و کیفری شما هموطنان عزیز را رفع کنند.

مشاوره حقوقی رایگان

7 دیدگاه

7 دیدگاه در “مشاوره تلفنی با موبایل | مشاوره حقوقی تلفنی با موبایل
  1. ۳ماهقبلازپایان قراردادبه مستاجرم اعلام کردم خانه راسروقت تحویل دهدقول دادخالی میکندسروقت امابعدازکلی فشاروالتماس۴۰روزبعدخالی کرددرصورتیکه به اوگفته بودم اگرسروقت خانه راتحویل ندی صاحبخونه منم کرایه جدیدامسال راازپول پیشم کم میکندمنم بعدازپایان قراردادکرایه جدیدامسال اونجاراازپول پیشت کم میکنم پس سروقت خالیکن تانه شماضررکنی نه من البته ضررمن۲برابراون شدوکرایه بالای ازم کم کرده من باقی پول مستاجرراواریزکردم ولی کلیدخانه راتحویل نمیدهدومیگویدجای۴۰روز بایدکرایه۱ماه پارسال رابایدبگیری وگرنه ازبنده شکایت میکندایامن حق ندارم کرایه امسال راکم کنم خودمم کرایه امسال رابه صاحبخانم داده درصورتیکه مقصرمستاجرمن بودکه خانه راخالی نکردمنم قبلش گفته بودم کرایه جدیدکم میکنم حالااون شاکی من شده ومیخاهدشکایت کند

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      مبلغ اجاره ماهیانه رو کارشناس تعیین میکندکه چقدر است و شما از باب تسبیب، یعنی اینه تاخیر در تخلیه باعث ضرر شما شده ، با دادخواست، بقیه مبلغ رو مطالبه مینمایید.

  2. سلام وقت تون به خیر
    من ۱۱ سال بیشتر هست ازدواج کردم دو فرزند دارم بعد از یک سال و نیم از ازدواج مان به محض مستقل شدن و جدا شدن مکان زندگی مان از خانواده ش همسرم شروع به رفتارهایی و حرف هایی کرد که هر روز را بر من جهنم می کرد …با (((کلامش))) در شرایط مختلف روح من را آزار می داد…من یک طرفه تحمل کردم تا امسال که دوباره بعد از ۱۱ سال از تیرماه ۱۴۰۱ محبور به زندگی با مادرشوهرم و رفت و آمدهای پی در پی ۵ خواهر و برادرش شدم …دیگه تحمل کلامات ی ازار دهنده جلوی جمع را ندارم …
    کلمات همسرم را در حد و شأن شخصیت خود نمی بینم و برای همین بسیار شنیدنشان از سوی او به من فشار ذهنی می آورد
    می خواستم راهنمایی کنید چه طور به راحتی از ایشان جدا شوم؟ …البته طوری صحبت می کند که گویا خیلی کوتاه امده و بهتر شده و تغییر کرده و بیشتر از این نمی تواند از خود بگذرد …در حالی که ۱۱ سال از من و بچه هام گذشته و در مواقع حساس به جای کنار ما بودن کنار پدر و مادر و خواهرانش بوده..

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      با توجه به اینکه حق طلاق با مرد میباشد شما باید دلایل قانع کننده ای برای صدور رای طلاق داشته باشید مثل اعتیاد ، عدم پرداخت نفقه و …. در غیر اینصورت با اجرا گذاشتن حقوق مالی خویش مثل مهریه و نفقه ،ایشون رو راضی کنید به طلاق.

  3. سلام آیا بازنشسته بیمه قالی بافی در زمان حیات میتواند مستمری خود رابه یکی از فرزندانش انتقال دهد

    1. سلام خیر

    2. با سلام و احترام
      با توجه به پرونده و پذیرش شرایط از سوی بیمه گذار و بیمه گر این امکان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Moshaver Icon
Call Call Eitaa