73
مشاوره حقوقی تلفنی 909

مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ | مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ تهران

در دنیای پر مشغله امروزی، مسائل حقوقی دغدغه مشترک بسیاری از ماست. با این حال، روش سنتی مشاوره حضوری به یک وکیل می‌تواند به دلیل محدودیت وقت، فاصله‌های جغرافیایی و هزینه‌های بالا با چالش‌هایی همراه باشد. خوشبختانه، در مرکز پیام مشاور یک راه حل کارآمد برای این چالش‌ها وجود دارد؛ سرویس مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹. در این مقاله قصد داریم شما را با این سرویس مشاوره حقوقی و خدمات آن آشنا کنیم.

در حالی که اکنون افراد بسیار زیادی نسبت به مسائل حقوقی خود سوالاتی دارند. ولی بسیاری از آنان نمی توانند به مشاوره حقوقی حضوری دسترسی داشته باشند. زیرا زندگی پر مشغله یا مسافت و یا زمان محدود و یا هزینه مشاوره حضوری بسیار بالا دارد.

اما از آنجایی که روش ها و راه های مشاوره در کنار پیشرفت‌های فناوری در حال تکامل است. اکنون دسترسی به وکیل تلفنی رایگان ۲۴ ساعته از طریق تلفن یا آنلاین آسان‌تر می باشد. همچنین که مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی می تواند به اندازه مشاوره حضوری موثر باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ 

در کشوری مانند ایران، که در آن کارشناسان حقوقی خبره در شهرهای بزرگ متمرکز شده‌اند، سرویس مشاوره حقوقی تلفنی به یک ضرورت تبدیل می‌شود. این نوع سرویس مشاوره با پر کردن شکاف موقعیت جغرافیایی، شما را به بهترین کارشناسان حقوقی وصل می‌کند.

امروزه به لطف وجود اینترنت اکثر امور روزمره راحت تر از قبل امکان پذیر است. که در این خصوص مشاوره  حقوقی تلفنی ۹۰۹ تهران و مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ کل کشور برای ارائه خدمات آسان در نظر گرفته شده است. همانطور که می دانید مسائل بسیاری در زمینه های حقوقی وجود دارد که تنها با یک جلسه و یک تماس تلفنی می توان با وکیل خود مشورت کرد.

در این خصوص نیازی به خالی کردن زمان برای رفتن به دفتر وکیل و یا حتی هماهنگی های قبلی جهت مراجعه نخواهد بود. مشاوره حقوقی تلفنی زمانی بیشترین سود را برای شما دارد که شما می خواهید از تجربه و دانش وکیل با تجربه و با سوادی استفاده کنید که آن فرد در شهر و یا حتی استان محل اقامت شما نیست.

و اینجا است که استفاده از مشاوره تلفنی نه تنها شما را از دانش و تخصص وکیل حرفه ای محروم نمی کند، بلکه می توانید به راحتی از اطلاعاتشان استفاده کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ در مرکز پیام مشاور

مرکز مشاوره حقوقی تلفنی پیام مشاور به منظور ارائه خدمات حقوقی با کیفیت به دلیل حساسیت بالایی که در مسائل حقوقی است. از بهترین وکلا جهت حمایت از حقوق مشتریان خود استفاده می کند.

به عبارتی احقاق حقوق افرادی که از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی پیام مشاور استفاده می کند. از اولویت های اصلی این مرکز می باشد. و همچنین از دیگر خدمات ما پاسخگویی سریع در وبسایت مجموعه است که مشاوره حقوقی رایگان می باشد. به این صورت که در قسمت دیدگاه سایت سوال حقوقی خود را بپرسید. و حداکثر ۲۴ ساعت آینده پاسخ سوال شما در سایت درج خواهد شد.

 امروزه مسائل حقوقی کاملا تخصصی شده است. و هر موضوع حقوقی تخصص و دانش با جزئیات خاص خود را دارد. مرکز مشاوره حقوقی تلفنی پیام مشاور هم بدین امر توجه داشته و سعی دارد. با استفاده از وکلای متخصص در زمینه های متفاوت، با مشاوره های تخصصی خود در زمینه های متفاوت از حقوق شما دفاع کند. یا حتی شما را با کوچکترین مسائل حقوقی پرونده تان برای تصمیم گیری بهتر جهت احقاق حق خود آشنا کند.

خدمات مشاوره حقوقی ما در تمامی زمینه ها کیفری، حقوقی، مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره ملکی، ثبتی، چک و سفته و کلیه موضوعات مرتبط مشاوره دعاوی خانواده : مشاوره طلاق، مهریه، نفقه، اجرت المثل، ارث، دیه و …می باشد.

مزایای استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی برای آن دسته از مشتریانی است که نیاز به کمک و مشورت دارند. اما مایل هستند تا ناشناس باشند و رو در رو با وکیل صحبت نکنند. به علاوه افرادی که مشغله کاری زیادی دارند. و زمانی برای رفت و آمد ندارند. گزینه ی مناسبی می باشد.

بنابراین افراد می توانند به سادگی با دفتر شرکت تماس بگیرند. تا یک مشاوره حقوقی تلفنی ترتیب دهند. که طی آن یک متخصص به سؤالات آنها پاسخ دهد. آنها را در حل چالش هایحقوقی راهنمایی کند.علاوه بر مزایای مشاوره حقوقی تلفنی که در بالا اشاره مختصری به آن شد، دیگر موارد عبارتند از:

    صرفه جویی در زمان

  صرفه‌جویی در زمان، یکی دیگر از برگ‌های برنده سرویس مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ است. این سرویس مناسب کسانی است که زمان برای آن‌ها مهم است. مسائل حقوقی اغلب ناگهانی بروز می‌کنند. روش‌های سنتی حل این مسائل ممکن است باعث اختلال در فعالیت‌های روزمره شما شود. سرویس ۹۰۹ به شما این امکان را می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز که برای شما مناسب است برای مشاوره حقوقی فوری اقدام کنید. این سرویس همه روزه، حتی در ایام تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی شماست.

 صرفه جویی در هزینه رفت و آمد و قرار ملاقات

هزینه عامل مهم دیگری است که معمولاً افراد را از دریافت مشاوره حقوقی باز می‌دارد. در سرویس مشاوره ۹۰۹ با کاهش هزینه‌های نگهداری دفتر و فعالیت‌های اداری، از هزینه‌های دریافت مشاوره حقوقی کاسته شده است. علاوه بر این، مشتریان نیز با دریافت مشاوره تلفنی در هزینه‌های سفر و حمل و نقل برای دسترسی به مشاور حقوقی صرفه‌جویی می‌کنند.

امکان استفاده از خدمات حقوقی صرفا با تلفن خود حتی در خانه

همه افرادی که تلفن ثابت دسترسی دارند میتوانند با خط هوشمند مشاوره، تماس گرفته و از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوند.

ناشناس بودن برای افرادی که تمایل به افشای هویت خود ندارند

یکی دیگر از مزایای مشاوره حقوقی تلفنی، میزان حفظ حریم خصوصی در آن است. مشاوران حقوقی در هر صورت قائل به حفظ حریم خصوصی و اسرار مراجعان و موکلان خود هستند. با این حال، افراد ممکن است از بحث رو در رو در مورد مسائل شخصی یا مسائلی با ماهیت حساس پرهیز کنند. اطمینان از سطح بالای حفظ حریم شخصی در مشاوره تلفنی به افراد این امکان را می‌دهد که بدون احساس ناراحتی یا ترس از قضاوت شدن درباره مشکلات خود مشورت بگیرند.

دسترسی به وکلای خبره ای که در شهر و استان دیگری اقامت دارند

بنابراین مشاوره تلفنی  ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و آسان به مسائل زندگی خود برسید.

مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹  چیست؟

شاید برایتان سوال باشد که مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ چیست و چه تفاوتی با مشاوره تلفنی دارد. در واقع تلفن هوشمند سامانه هوشمندی است که برای ارائه خدمات مشاوره ای برای شرکت ها کاربرد دارد. که به دلیل امکاناتی که به مراکز مشاوره می دهند، آنان می تواند سرویس مشاوره تلفنی بهتری به مراجعین خود دهند.

اصولا شرکت هایی که کیفیت ارائه مشاوره تلفنی برایشان مهم می باشد، همچون مجموعه ما، از این سامانه برای مشاوره های تلفنی خود استفاده می کنند. که البته برای این مزیت، هزینه اضافه ای از مراجعین عزیز در برابر ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند لحاظ نخواهد شد.

برای مراجعین نحوه استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی مثل مشاوره تلفنی خواهد بود و هیچ تفاوتی با آن نخواهد داشت. شماره ای است که شرکت معرفی می کند که با آن تمامی امور مشاوره انجام می شود.

تماس با مرکز مشاوره حقوقی آنلاین فوری

 این تنها برای مرکز مخابرات است که این سامانه را تهیه و راه اندازی نموده و در اختیار افراد قرار دهد. این روش به راحتی همچون تماس تلفنی خواهد بود و هیچ پیچیدگی برای استفاده برای مراجع ندارد.

برای تماس با وکیل تلفنی ۲۴ ساعته می توانید با شماره های درج شده در سایت همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با مرکز مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین پیام مشاور تماس بگیرید.

به راحتی با یک تماس آگاهانه سوال حقوقی خود را بپرسید، و در کم ترین زمان ممکن پاسخ خود را از وکیل تلفنی دریافت کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ تهران

بنابراین با استفاده از امکاناتی که تکنولوژی در اختیار ما برای زندگی راحت تر قرار داده است. می توان به آسانی به تمامی امور در زندگی خود رسید. رشد سریع تکنولوژی روش های سنتی را به مرور زمان تغییر داده است. که با شرایط جدیدی که در کشورها به وجود آمده است، تمامی خدمات از طریق راه های آسان تر و از راه دور ارائه می شود.

این امر برای مشتریان و مراجعین عزیز هزینه های زیادی را کاهش داده است. همانطور که در بالا اشاره شد، استفاده از این امکانات مزایایی را برای شما به ارمغان دارد.

که مجموعه ما می تواند برای حل مسائل حقوقی شما با بهترین کیفیت و همچنین از طریق آسان ترین راه شما را تا رسیدن به مقصد همراهی کند.

خدمات سرویس مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹

دامنه زمینه‌هایی که مشاوره حقوقی تلفنی در آن‌ها کاربرد دارد گسترده است. این نوع مشاوره زمینه‌های مختلف حقوقی از جمله دعاوی ملکی، کیفری، تجاری، مالی، خانوادگی و غیره را پوشش می‌دهد. دامنه وسیع تخصص مشاوران سرویس ۹۰۹ این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که راه حل‌هایی منحصر به فرد و کاملاً متناسب با شرایطشان دریافت می‌کنند. در مشاوره تلفنی نیز مانند مشاوره حضوری، پیگیری یک موضوع در چند جلسه مشاوره امکان دارد.

علاوه بر این، مشاوره حقوقی تلفنی می‌تواند به عنوان مکمل مشاوره حضوری برای دریافت دامنه گسترده‌تری از خدمات ظاهر شود. این خدمات شامل تنظیم کلیه اوراق قضایی (دادخواست، اظهارنامه، لایحه، شکوائیه)، تنظیم انواع قرارداد و قبول وکالت افراد برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، امور حسبی، شرکت ها و غیره است.

مشاوره طلاق تلفنی

امروزه با توجه به درگیری های زندگی زناشویی و افزایش طلاق مرکز پیام مشاور برای سهولت و دسترسی آسان به مراجعین، مشاوره طلاق تلفنی ارائه می دهد.

مشاوره طلاق تلفنی مزایای دارد که به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

دسترسی آسان و راحت به تلفن و موبایل: بدون نیاز به حضور فیزیکی و بدون دغدغه در منزل با یک تماس می توانید از مشاوره طلاق تلفنی استفاده کنید.

صرفه جویی: دیگر نگران رفت و آمد و ترافیک شهری نیستید. در زمان و هزینه رفت آمد صرفه جویی خواهد شد.

محرمانه بودن مشاوره: در مشاوره طلاق تلفنی چون افراد یکدیگر را نمی بینند شناخته نخواهند شد و مکالمات آنها محرمانه و خصوصی خواهد ماند.

 

73 دیدگاه

73 دیدگاه در “مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ | مشاوره حقوقی تلفنی ۹۰۹ تهران
  1. سلام بنده خونه رو ۴سال پیش زدم به نام زنم حالا فته خونه پدرش میگه طلاق می خوام میتونم خونه روازش پس بکیرم

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      توضیح شما کامل نبود و بستگی دارد چطور منتقل شده باشد. اگر هبه نامه دارید میتوانید از هبه رجوع نمایید و خانه را پس بگیرید. اگر مبایعه نامه دارید تنها میتوانید دادخواست مطالبه ثمن(پول) بدهید.

    2. اگر صلح گردی و سند صلح داری هیچ کاری نمیتونی بکنی ولی اگر بخشش کردی و یا هبه میتونی برگردونی

  2. برای شکایت کیفری هم شما کمک میکنید؟

  3. سلام جناب خسته نباشید بدلیل اینکه همسر برادرشوهرم فوت شده به درخواست خیلی ها اومدم منزل ایشون نشستم‌واینکع هم رهن منزل دادم هم اجاره وبعد از اینهمه خوبی کردن وزن گرفتن وچبرای خودش مارو از خونه بیرون کرد ومن هم وسیله های منزلم رو‌جمع کردم پول رهنما رو به من نمی‌ده ومن هم هیچ قولنامه ای ندارم ازش فقط فیش واریز بانک‌واحارع ماهانه که واسش میزنم دارم آیا شکایت کنم میتونم پولم رو بگیرم چون من خونه جای دیگه قولنامه کردم پولمو نمی‌ده وداره اذیت می‌کنه حتی فحاشی هم کرده و شیشه های مچدرب ورودی منزل روهم آورده پایین

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      شما با توجه به مدارک بانکی پرداخت و یک استشهادیه مبنی بر سکونت خویش ، دادخواست استرداد مبلغ قرض الحسنه و خسارت تاخیر را در دفاتر خدمات قضایی ثبت بفرمایید.

  4. سلام وقت به خیر
    برای رای غیابی شورا که طرف ثنا داشته، و در مهلت قانونی واخواهی نکرده، بعد از ابلاغ اجرائیه اقدام به واخواهی کرده
    ۱. ادعای اینکه بلد نبودم از ثنا استفاده کنم(در صورتی که در ابلاغیه قبل از طریق ثنا مطلع و حاضر شدن)
    یا خارج از کشور بودم و پیامک ابلاغ رو ندیدم و ….
    آیا بنده به عنوان خواهان، حق قانونی دارم که مستندات ادعای ایشون و دلیل پذیرش توسط قاضی رو طلب کنم؟

    ۲. بعد از رویت ابلاغ اجرائیه، چه مدت زمان واخواهی وجود داره؟
    در این خصوص هم برای افراد مقیم کشور یا خارج کشور تفاوت وجود داره؟

    سپاس از توجه و پاسخ شما🙏

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      اینکه خوانده در خارج از کشور بوده ممکنه از سمت قاضی پرونده مورد پذیرش قرار گیرد . اگر عذر ایشان مورد پذیرش قرار گیرد قرار قبول واخواهی صادر و برای اشخاص مقیم ایران ۲۰روز و مقیم خارج ۲ماه فرصت دادخواست واخواهی وجود دارد.

  5. با سلام خدمت بزرگواران عزیز.من یه سال قبل ازساختمان سقوط کردم واسیب دیدم.دادگاه رای قطعی برای پرداخت دیه داده یکی از خانده ها اعسارمحکوم به داده ایا نیاز هست من وکیل بگیرم یا نه.چون از اول خودم دنبال کارهام رفتم.

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز ، از آنجایی که رای قطعی صادر شده دیگر نیازی به وکیل ندارید. در مورد اعسار نیز اگر احساس می کنید طرف مقابل توانمند است اما دارایی خود را منتقل کرده ، بهتر است از یک وکیل استفاده کنید.

  6. سلام
    چهارسال پیش به برادر شوهرم مبلغی رو قرض دادیم اما ایشون بر اثر کرونا به رحمت خدا رفت
    حالا دادخواست دادم و به نفع من رای داده شده
    وراث هنوز انحصار وراثت نکردن
    من الان باید چیکار کنم؟
    نتیجه دادخواست رو ببرم اجرای احکام؟
    بعدش چی؟
    شاید تا دو سال دیگه هم ارث تقسیم نشه.
    اموالش زیاده اما من آدرسی ازشون ندارم.

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      شما میتوانید خودتان دادخواست حصر وراثت محدود بدهید و همچنین میتوانید به اجرای احکام برای توقیف اموال متوفی مراجعه نمایید استعلام ثبتی انجام و با مزایده گزاشتن اموال ، طلب خود را وصول نمایید.

  7. سلام وقت بخیر
    برادرشوهر من ۹ ماه پیش با یک خانوم مطلقه که بسیار حقه باز و پول پرست هست ازدواج کرد اما خانومش سرناسازگاری داره و حتی غذا هم براش نمیپزه بهش گفت خونه‌ت رو بده اجاره بیا پیش من ومامانم زندگی کن برادرشوهرم هم خونه‌شو داد احاره پولش رو داد یرای ایشون طلا و همه وسایلش رو برد توی خونه مادر این خانوم بعد از چند ماه برادرشوهرم رو انداختند بیرون و ماشین و وسایلش رو بهش ندادند و اموال برادرشوهرم رو توقیف کرد تا نتونه بفروشه اما با توافق زن و شوهر دوباره باز کردند به شرطی که ماشینش رو به نام خانوم بکنه و اونم مهریه رو در محضر بخشیده اما گفته نفقه رو نمیبخشه و برادر شوهرم بقیه اموالش رو به اسم برادرش زد میخواستم بدونم آیا این خانم میتونه برای گرفتن نفقه اموال برادرشوهرم که فروخته شده و دیگه به اسمش نیست رو توقیف کنه ؟

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      در وهله ی اول باید میزان نفقه براساس حکم دادگاه مشخص بشه ، اگر مبلغ کم باشد که مرد موظف به پرداخت است وگرنه جلب میشود اما اگر مبلغ زیاد باشد میتواند اعسار بزند که اقساط پرداخت کند و اموال اگر قبل از طرح دعوای نفقه منتقل شده باشد دیگر قابل مطالبه نیست.

  8. سلام
    من یه دختر مجرد ۳۷ ساله هستم که در منزل پدری زندگی میکنم. تا ۳ ماه پیش سرکار میرفتم و به دلیل تعدیل نیرو فعلا بیکارم و تمامی مخارجم به عهده خودم هست. پدرم هم هیچ حمایتی از من نمیکنه. یارانه خانواده ما به دلیل دستگاه pos مغازه پدرم قطع شده، رفتم فرمانداری که یارانمو جدا کنم که حداقل مبلغ یارانه رو به عنوان کمک خرج دریافت کنم، گفتن پدر باید بیاد و درخواست بده، ولی ایشون موافقت نمیکنن. میخوام بدونم راه حل قانونی داره که بتونم یارانمو دریافت کنم؟

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز یارانه فقط به حساب سرپرست خانواده واریز میشود مگر شما کاملا مستقل شوید. اما شما میتوانید دادخواست مطالبه ی نفقه به طرفیت پدر در دفاتر خدمات قضایی را ثبت بفرمایید و پدر برحسب توانایی موظف به پرداخت نفقه میباشد.

  9. باسلام
    من دوران عقدم پدرم میگه که عروسی نمیگیرم برات و جهیزیه نمیدم و همسرمم میگ من بدون اونا نمیخوامت، من اگه برم سرکار تابتونم ازش طلاق بگیرم بعدا همسرم میتونه شکایت کنه که چرا رفته سرکار

    1. Avatar photo

      سلام طبق قانون ، تهیه وسایل منزل برعهده داماد هست و ما نمیتونیم پدر رو مجبور به دادن جهیزیه کنیم. اگر شوهر ، نفقه همسر رو پرداخت نکنه خانم میتونه بره سرکار اما اگر نفقه رو بده ، مرد میتونه مانع کار کردن خانم بشه.

  10. سلام همسربنده ۱۵ سال پیش ضامن چکی همکارشون شدن و همکارشون اصلا قسط پرداخت نکردن چک برگشت خورده شوهرم نمیتونه وام بگیره …بانک حکم جلب میفرسته برای کلانتری شهرشون ولی هیچ اقدامی صورت نمیگیره….همسرم باید چکار کنه که چکش مشکلش حل بشه و استعلام بانک درست بشه

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      باتوجه به اینکه همسر شما ضامن میباشد تنها پس از پرداخت اقساط میتواند وام دریافت کند و بعداز پرداخت به دوست خویش مراجعه نماید.

  11. سلام بعداز اینکه نامزدى بهم خورد و اون آقا خارج از کشور باشه وبهش دسترسی نباشه بعد ۶ ماه خانوادش میتونن شکایت کنن وانگشتر رو بگیرن ؟ اون اقا بعدا میتونه بیاد و شکایت کنه که چرا انگشتررو به خانوادش دادم ؟پدرش فاکتور خریدرو داره ولی رسید پول برای اون اقا هست و شاهد هم طلا فروشی هست درکل من انگشتر رو به کی بدم که بعدا دردسر نشه وکسی ادعا نکنه ممنون از راهنمایی

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      بهتر است انگشتر صرفا به خود داماد یا وکیل قانونی ایشان داده شود در غیر اینصورت به هر شخصی تحویل دهید ، داماد میتواند مجددا از شما مطالبه کند.

  12. سایت خوب با مقالاتی بسیار بی نظیری دارین

  13. سلام من بیماری ام اس دارم همسر بعدازدواج متوجه شد واینکه ب تمام کارها میرسم و عادی زندگی میکنم بهم مهریه تعلق میگیره؟

    1. Avatar photo

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز اگر در تامین نیازهای زندگی به عنوان یک زن (مثل تامین نیاز جنسی همسر و قدرت باروری) مشکلی ندارید، مهریه به شما تعلق می گیرد.

  14. سلام، روزتون به خیر
    برای شکایت کردن از یکی از اعضای خانوادهد که به صورت مکرر تهدید به قتل میکنه،
    چه وکیلی باید گرفته بشه؟
    در شهر اهواز زندگی میکنم
    لطفا همینجا پاسخ بدین، ممنون میشم

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز برای اینکه به نتیجه بهتری برسید به وکلایی که در امور کیفری تخصص دارند مراجعه بفرمایید.

    2. سلام
      من دوفرزنددارم ومعلم هستم همسرم بسیاربددهن وپرخاشگرودست بزن داردپرونده پزشکی هم دارن واحتمالادوقطبی هستن یکبارم نامه پزشک قانونی ضرب وجرح ودیه ومحکومیت ازش دارم وپرونده نزاعی دربیمارستان هم یکباردارم ده سال زندگی میکنیم ویکخانه باوام مسکن خریدیم که سه دونگش بنام من وسه دونگ بنام ایشونه وایشون علاوه براین خانه زمین کشاورزی درشهرستان دارن ک البته سندرسمی ندارن زمینهاشون وابااجدادی هستن مهریه م ۷۰۰سکه هست وسوالم اینه آیامیتونم به عنوان مهریه سه دنگ دیگرخانه راازایشون بگیرم وبا بچه هام ادامه زندگی بدم؟

      1. Avatar photo

        سلام دوست عزیز
        تنها خانه ای که مرد دارد و درآن ساکن میباشد مستثنیات دین است و از او گرفته نمیشود اما میتوانید زمین ایشان را توقیف نمایید.

  15. سلام، خسته نباشید ، ماشین بنده سرقت شده ، خودم به دلیل مشکل جسمانی نمیتوانم پیگیری کنم میخواهم به برادرم وکالت بدهم که بتواند پیگیر کارهای ماشین شود ، همسر برادرم روی مهریه اش اقدام کرده است،آیا میتواند با وجود وکالتی که من به برادرم میدهم ،ماشین من را توقیف کند؟ اگر نه، ممنون میشوم راهنمایی کنید که چه وکالتی به برادرم بدهم که اگر ماشین در هر شهرستانی پیدا شد برادرم به راحتی بتواند پیگیر شود و نیازی به من نباشد

    1. Avatar photo

      سلام دوست عزیز
      برادر شما فقط در امور اداری میتواند وکیل شما باشد ولی در امور قضایی(دادگاه) حتما باید وکیل دادگستری بگیرید، و همسر برادر شما نمیتواند در خصوص خودرو شما ادعایی داشته باشد.

    2. Avatar photo

      سلام
      برادر شما فقط در امور اداری میتواند وکیل شما باشد ولی در امور قضایی(دادگاه) حتما باید وکیل دادگستری بگیرید و همسر برادر شما نمیتواند در خصوص خودرو شما ادعایی داشته باشد.

  16. سلام، وقتتون بخیر؛
    آیا با اثبات اینکه شوهر دچار اختلال شخصیت(منفعل-مهاجم) هست میشه ازش جدا شد؟

    1. Avatar photo

      سلام تشخیص شدت بیماری با پزشک قانونی است و در صورت تایید پزشک قانونی قاضی رای طلاق را صادر مینماید.

  17. با سلام و عرض ادب
    پرونده ای داریم مربوط به ۴ سال پیش که مطالبه مهریه (سکه) هست و ما درخواست اعسار دادیم که موافقت شد و قرار شد سالی یک سکه پرداخت کنیم که ما ۳ سکه پیش قسط و سکه سال اول هم پرداخت کردیم لیکن الان ۲ سکه عقب افتاده مربوط به ۲ سال گذشته داریم که ندادیم و الان تو روند پرونده که توی اجرای احکام مدنی هستش بعد از ۲ سال اومده ” قرار قرار اعدادی” صادر شد و قرار نیابت قضایی به شماره … صادر گردید (با این توضیح که محکوم له و محکوم علیه تو ۲ شهر مختلف هستن)
    الان خواستم بدونم آیا این قرار قرار اعدادی میتونه حکم جلب محکوم علیه بابت عدم پرداخت اون ۲ سکه عقب افتاده باشه که به مرجع نیابت ارسال شده و یا اینکه خیر قرار قرار اعدادی حکم جلب نیست و اگر حکم جلب نیست پس چی میتونه باشه که به مرجع نیابت ارسال شده
    پیشاپیش از پاسخگوییتون سپاسگزارم

    1. Avatar photo

      سلام
      وقتی به شما اطلاع داده میشود که قرار قرار اعدادی صادر شد یعنی صادر کردن اجازه تحقیقات مربوط به پرونده شما از جمله تحقیقات محلی، بررسی محل و هرگونه تحقیقاتی که قاضی برای تکمیل پرونده نیاز دارد. و قرار اعدادی در اجرای احکام بابت عدم پرداخت مهریه همان حکم جلب است.

  18. سلام‌ما تو روستا زندگی میکنیم یه حیاط با چند تا خونه همراه عموم اینا الان میخوایم تقسیم کنیم عموم اینا بیست ساله که نبودن تازه چند ساله اومدن الان با ما دعوا میکنن میخوان خونه ها رو تقسیم کنن خونه ی ما بالای حیاطه ما میتونیم وقتی که کارشناس اومد برای تقسیم بگیم بالای حیاط برای ما باشه؟ یا شانسی برای هرکی کجا افتاد اونجا میشه؟

    1. با سلام و احترام
      خیر دوست عزیز خونه روستایی چون مشاعی هست، تقسیم یا باید توافقی باشد یا با نظر کارشناس.

  19. سلام وقت بخیر
    من تک دختر خانواده هستم و ۳ برادر دارم پدر و مادرم میخواهند تمام اموالشان بعد از فوت تقسیم بر ۴ بسه .
    باید وصیت نامه بنویسند ؟ ایا وصیتنامه بعد از فوت اعتبار دارد لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر
      هر شخص تا یک سوم اموال خویش را میتواند به نفع هر شخصی که بخواهد وصیت نماید. بهتر است که این وصیت در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم گردد تا از صحت آن اطمینان داشته باشید.

  20. سلام
    بعلت بدهی مهریه حساب من مسدود شده
    آیا اگر حساب مشترکی بنام خودم و فرزندم که زیر ۱۸ سال دارد افتتاح کنم باز هم شاکی میتواند این حساب مشترک را مسدود کند یا خیر؟

    1. سلام بله حساب مشترک قابل توقیف و برداشت می باشد.

  21. سلام
    من ۲ ماهه که با همسرم اختلاف داریم وخونه پدرمم
    خونه میخواستیم بخریم که میخواست به نام پدرش کنه که من نزاشتم
    پیام بهم داده که اره طلاقت میدم من تورو نمیخوام

    بنظرتون این پیاما تاثیر داره تو دادگاه
    شوهرم از خونه بیرونم کرده

    1. سلام دوست عزیز
      بله فقط در دریافت نفقه ی مدتی که در منزل نیستید و تا زمانی که از شما نخواهد به منزل باز گردید ، به شما کمک میکند.

  22. سلام و عرض ادب
    بنده اهل افغانستان و متولد ایران، ۲۰ سال دارم. آیا امکان دریافت شناسنامه ایرانی برای من وجود دارد؟

    1. سلام، با توجه به اینکه شما متولد ایران هستید و ۲۰ سال دارید طبق قانون ثبت احوال ایران درخواست تابعیت و صدور شناسنامه ایرانی را داشته باشید.

  23. با سلام، زمینی چندین سال پیش خریداری کردم که چندین دست چرخیده، الان که میخوام بفروشم املاک قولنامه های تک تک این چندین فروشنده را خواسته زمانی که من خریدم همه وکالت ها بود و قولنامه نداشت اینها، و بنگاهی که ازش خریدم کیگه آن زمان همه وکالتی بوده الان همه قولنامه میخوان، سوالی که دارم ۱- آیا حقیقت دارد و من برای فروش به مشکل میخورم… ۲- آیا میتونم الان با نفر اول قولنامه بنویسم و بعد هم وکالت انجام بزند، که نفرات وسط هیچ شود ۳- اگر سند آنرا بگیرم بازم به نفرات وسط کاری دارند … و بازم الزام قولنامه ها باشند. ممنونم از شما

    1. سلام، مخاطب گرامی با توجه به ترتیب ایادی ( دست به دست چرخیدن) ملک چون احراز سلامت این انتقال ها باید برای فرد خریدار جدید و مشاور املاک احراز شود این نو حساسیت کانلا به جا و طبیعی بوده چرا که اگر افرادی در بین فروشنده اول و خریدار آخر ( ادعایی برشما یا حتی دادگاه ) مطرح نمایند مشکلاتی در جهت فروش و انتقال ملک به وجود و این مشکلات ( باعث تراکم پرونده و تعداد ادعای خواهان بالا رفته و به همین دلیل بر شما لازم است که در صورت عدم دسترسی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نسبت به اعلام و اظهار در روزنامه رسمی کثیرالانتشار اقدام به اطلاع رسانی نموده تا با استناد به آن نوع انتقال شما بدون این افراد موجه شده و از نظر قانونی کاملا درایت حقوقی (املاک) نسبت به انتقال و فروش ملک قولنامه ای نتیجه حاصل گردد.

  24. سلام با یه فردی تماس گرفتم براتون زیارتی مشهد یه شماره کارت داد پول ریختم شمارشو خاموش کردکارت مال یه مغازه دار بود الان شکایت کردم حساب اون کارت مسدود کرده بنظر شما دادگاه حق بمن میده

    1. سلام دوست عزیز
      بله شما براحتی میتوانید وجه واریزی رو مسترد نمایید.

    2. سلام وقت بخیر
      ممنون میشم راهنماییم کنید
      وقتی نامزدی بهم میخوره واون آقا خارج از کشور باشه وبعد از ۶ ماه خانوادش انگشتر رو بخوان میتونن شکایت کنن
      اگه من انگشتر رو به پدرش بدم
      بعدها او اقا میتونه بیاد وازم شکایت کنه که چرا انگشتر رو به خانوادم دادی؟
      فاکتور خرید طلا رو دارن که فقط فامیلی توش هست گفتن که میریم شکایت میکنیم وبه دادگاه میگیم این فاکتور ما پولش رو دادیم
      طلا فروش هم آشنای ما هست و حتما یادشون هست که اقا انگشتر رو خریدن نه پدرشون یا برادرشون
      فقط مطمئن نیستیم که کارتی که کشیدن بابت پول طلا برای خودش بود یا فرد دیگه
      واینکه اگه خانوادش بتونن شکایت کنن جز انگشتر که باید داد خسارتی دیگه باید داد؟

      1. Avatar photo

        سلام دوست عزیز
        برای مطالبه ی انگشتر نامزدی ، تنها خود داماد یا وکیل ایشان حق مطالبه و دریافت دارند و تنها باید به خود فرد تحویل داده شود . در خصوص هدایای نامزدی اگر موجود باشد قابل پس گرفتن است و اگر از بین رفته باشد یا فروخته شده باشد دیگر قابل استرداد نیست و خسارتی هم ندارد.

  25. سلام خسته نباشید من امروز واد خونه شدم شوهرم با یه خالم تو خونه دیدم ولی با لباس یه شاهد مرد هم دارم میتونم شکایت کنم اون خانوم دادگاهی کنم

    1. با سلام
      در خصوص زنا خیر ولی رابطه نامشروع مادون زنا می توانید علیه همسر و خانم طرح دعوا نمایید.

  26. سلام. آیا نداشتن فرزند تاثیر در گرفتن تعداد مهریه دارد ؟

    1. سلام خیر تاثیری ندارد ، مهریه جز دیون زوج است و تحت هر شرایطی باید پرداخت شود مگر زوجه به اختیار خویش ببخشد

  27. همسرم قصد داره سهم الارث خودشو قبل از تقسیم ترکه به من ببخشه . میخواستم بدونم باید چه وکالتی به من بده؟ و اینکه مبایعه نامه را باید در دفتر اسناد تنظیم کرد یا در بنگاه املاک؟

    1. با سلام.
      اگر این حق ایجاد شده باشد مالکیت سهم خود را به شما با وکالت رسمی اعلام و با داشتن ان شما در دفتر اسناد قابلیت مالکیت دارد.

    2. سلام همسرم ضامن وام همکارش شده . الان ۶ ماهه وام گیرنده فوت شده و وام هم بیمه نیست. و متوفی هیچ دارایی ندارد فقط یک مستمری دارد که به خانواده اش میدهند و یک سنوات خدمت که هنوز پرداخت نشده ایشان چند وام حدودا در حد ۲۵۰م گرفته اند . و خانواده ایشان جهت پرداخت اقساط همکاری نمیکنند و پاسخ تلفن نمیدهند الان ما چطور میتونیم حق خودمونو بگیریم و چطوری باید شکاریت کنیم

      1. سلام، شما می توانید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی درخواست صدور موقت توقیف حقوق و مسدود نمودن حساب متوفی را از طریق دادگاه با گرفتن دستور کسری حقوق به میزان تعیین شده به مدت مورد نظر دادگاه تا تسویه کامل خواسته و هر گونه پرداختی را نسبت به ضمانت خود در این دوران دریافت نمایید.(البته این دین به دلیل اینکه فرد وام گیرنده فوت نموده تبدیل به حال شده و لذا قابلیت طرح دعوا وجود دارد).

  28. سلام .ایا میتونم از همسرم بابت اینکه خونه ای غیر از محل کارش در شهر دیگه ای ،برام کرایه کردن شکایت کنم؟

    1. سلام اگر همسر شما در یک شهر دیگر و شما در یک شهر دیگه بنحوی که اصلا یا در مدت زمان طولانی یکدیگر را نمی‌بینید میتوانید اظهارنامه ای مینی بر الزام به تعیین تکلیف برای ایشان بفرستید

  29. سلام
    ببخشید چطور میتونم اسم همسر اول رو از شناسنامه ام حذف کنم؟

    1. سلام
      در صورت دوشیزه بودن با رای دادگاه و مراجعه به پلیس +۱۰ در خواست تعویض شناسنامه و حذف نام همسر را بدهید. و در صورت دوشیزه نبودن تنها پس از ازدواج دوم میتوانید درخواست حذف نام همسر اول را بدهید

    2. سلام در پاسخ به اظهارنامه مبنی بر اینکه خانه فراهم است و طی ۴۸ساعت باید برید درحالی که من کلیدی اصلا ندارم و خونه هم اصلا وسایلی دراون نیست چه باید کرد

      1. شما میتوانید به آدرس اعلام شده در اظهارنامه مراجه نمائید و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته تا نبودن اثاثیه در منزل و نداشتن کلید را صورتجلسه کنید و با آن صورتجلسه دادواست مطالبه نفقه را در دفاتر خدمات قضایی ثبت نمائید.

  30. سلام آیا بعد از طلاق میشه مهریه رو که بخشیدیم دوباره بگیریم؟

    1. سلام
      سوال شما نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص نوع طلاق و اینکه آیا مهر ابرا شده یا بذل، میباشد. و در کل در صورت بذل در طلاق رجعی در مدت عده میتوان رجوع کرد مشروط بر امکان رجوع توسط مرد.

      1. سلام وقت بخیر من با یه زن متهل دوست شدم همه چیزمو بالا کشیده حالا میگه من نمیتونم منم میگم به شوهرت میگم خودش هم باهام عکس داره پیام هاشو دارم ۲۰ سالمه ۱۰ ازم بزرگ تره اگه به شوهرش بگم میتونم کاری کنم

        1. با سلام و احترام
          دوست عزیز در خصوص اموال و مبالغی که به ایشان پرداخت یا منتقل نموده اید با طرح دعوا می توانید با اراه مدارک آن را پس بگیرید.

  31. سلام ببخشید برای صحبت با مشاورین شما باید از قبل وقت بگیرم

    1. سلام با شماره موبایل ۰۹۹۸۱۱۶۵۸۵۸ تماس گرفته تا اپراتور شما را راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Moshaver Icon
Call Call Eitaa